שלום, האם תמ"א 38 קיים גם באיזור יהודה ושומרון? תודה

תנאי לכניסה להוראות תמ"א 38 מבנה שקיבל היתר בנייה לפני 01/01/1980 ומהנדס קונסטרוקציה קבע שהבניין דרוש לחיזוק
במידה שהבניין שלכם עומד בתנאיים אלה אתם יכולים לבצע תמ"א
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, לא מכיר הקפאה שקיימת בשומרון כיום. אם יש לך מגרש מעבר לקו הירוק עם אישורי בניה ויציקות עמודים מבטון + מקלט, אין שום בעיה למכור. ביחס לשאלה האם אפשר להוסיף קומה שניה להגיש אישורים על תיקונים ו...
המשך תשובה