שלום. אני מתעניין ברכישת קרקע המוצעת לי בזול (180 אלף שקל) והצפי שתופשר בעוד כחמש-שש שנים. שאלתי היא, האם בזמן ההמתנה להפשרה יש לי איזושהי זכות על הקרקע? האם אני יכול לגדל שם ירק למשל? או האם אני יכול לנטוע עצים וכו'? תודה

שלום רב. ראשית יש לבדוק חוזית מה נקבע בקשר לכך, לרוב יש התייחסות. ככל ואין, ומדובר בקרקע חקלאית אין מניעה עקרונית לעשות שימוש חקלאי שם, אבל כל שימשו אחור מצריך היתרים כחוק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רכישת בית באורנים מצריכה בדיקת נסח מקרקעין שהוא קצת יותר מורכב מנסח רגיל, אבל מה שחשוב זה להקפיד על בדיקות נוספות בהקשר לתב"ע, היתר הבניה, ולכן המלצתי היא להיות מיוצג אף ורק עם עו"ד מומחה בתחום המקרקע...
המשך תשובה