שלום לך, דירה בשערי תקווה רשומה בטאבו אריאל. הבנק דורש שארשום הערת אזהרה לטובתו, אבל גיליתי שהדבר בלתי אפשרי. איזו אפשרות יש לי כן לרשום זכויות עבור הבנק על מנת לקבל את המשכנתא?

שלום רב. הדבר לא מובן בכלל. לא ברור מדוע לא ניתן לרשום משכנתא במקרה הזה. ככלל ניתן לרשום משכנתא. מציע ליצור קשר ואשתדל לעזור כמובן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, זו קצת שאלה עם ניחוח פוליטי ואני לא בטוח שזו הבמה הנכונה לשאול את השאלה, מכל מקום, נכון להיום העיר אריאל צפויה להישאר ישרארלית בכל הסכם שלום ככל ויהיה. לא מוכרת שום תוכנית פינוי של העיר אריאל....
המשך תשובה