היי, לגבי מועד מסירת הדירה בדירה חדשה מקבלן בבית אל, קבענו בחוזה תקופת גרייס של 60 ימים אחרי המועד שקבוע בחוזה. עכשיו עבור 80 ימים ואני רוצה לשאול האם הקבלן צריך לפצות על כל ה-80 ימים או רק אחרי שנגמרת תקופת הגרייס? תודה רבה לעזרתך,

שלום רב. אם קבעתם שהקבלן יכול לאחר עד 60 יום, התקופה של האיחור מתחילה מהיום ה 61 בלבד (כמו בחוק המכר). אין הבדל בין יו"ש לשאר המקומות בעניין זה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ההבדל המהותי הוא שחוק המכר (הבטחת כספי קונה) לא חל ביהודה ושומרון. מעבר לזה בעיקרון אין הבדל. אלא שלעיתים כיוון שהקרקע אינה שייכת לקבלנים, החוזים שנחתמים הם חוזי הסכם שירותי בניה ולכן זה קריטי שעורך ד...
המשך תשובה