שלום רב, רכשתי דירה ביו"ש והמשכתי להשכיר אותה במשך שישה חודשים לפני שעברתי אליה בעצמי עם המשפחה. אחרי חודשיים גילינו שיש רטיבות חמורה מעל המקלחת. שאלנו את השוכרים והם אמרו שהיו בעיות חוזרות ונשנות עם הצנרת, דבר שלא סיפרו לנו המוכרים. האם אפשר לתבוע אותם על מכירה שלא בתום לב ולדרוש פיצויים או שישלמו את התיקונים?

שלום רב. ככלל התשובה היא חיובית ואתם זכאים לפיצוי ואולי אפילו לביטול הסכם (אם זו הפרה יסודית), אם וככל ותוכל להוכיח שהמוכרים ידעו על הרטיבות (מהשוכרים) והסתירו זאת מכם. כמובן שיש לבחון את הצהרות הצדדים בהסכם.
מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ ספציפי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כדי לפשט את התשובה אגיד שככלל אתם אגרות (במחירים שונים) שמשלמים בעסקאות מקרקעין בקווי 1967, משלמים ככלל גם בעסקאות ביהודה ושומרון. לרוב יש אגרה לרישום בערת אזהרה (או מעין הערת אזהרה). בחלק מהמקומות...
המשך תשובה