היי, רציתי לדעת מה נדרש לרישום זכויות לארח רכישת נכס המנוהל על ידי החטיבה להתיישבות, וכיצד ניתן לקבל אישור על זכויות הבעלות שלי בנכס לאחר מכן?

שלום רב, בעיקרון כל הנהלים מופיעים באתר כולל הסברים מפורטים
https://www.hityashvut.org.il/%d7%97%d7%95%d7%96%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%91%d7%98%d7%97%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-2/
ועדיין אני ממליץ להיעזר בעו"ד ולא לבצע את זה לבד.
בהצלחה רבה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, ככלל התשובה היא חיובית, אלא שיש מרשמים בהם ישנו מס נוסף (למשל טאבו ירדני) וכן לעיתים ניתן לחסוך מיסים, במקרים בהם העסקה הינה של בר רשות ונרכשת קרקע (בדיווח) ולא דירת מגורים. מוזמן ליצור קשר ...
המשך תשובה