שלום, בקרוב אעבור לדירת שותפים באריאל האם ישנה אפשרות לקבל הנחה על ארנונה ? ואם כן איך ניתן לעשות זאת ?

שלום. הנחות בארנונה ניתנות ביחס למעמדו האישי של המבקש. למשל לסטודנטים יש הנחה. ולכן יש לבדוק באריאל האם את זכאית להנחה ואח"כ יחשבו לך את גובה הארנונה ביחס לגובה ההחזקה שלך בדירה. הפרוצדורה די פשוטה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. על בעל הזכויות לשלם אגרה (לינק באתר החטיבה), ותוכלו לקבל אישור זכויות. מאוד פשוט. בהצלחה! אם זקוקים לעזרה ולייעוץ מוזמנים להתקשר...
המשך תשובה