ממתי הוחל חוק מס שבח על נכסים ביוש של ישראלים

התשובה קצת מורכבת:
חוק מס שבח על נכסים ביהודה ושומרון נכנס לתוקף ב-1 בינואר 2000, מכוח הוראה מפורשת בחוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה), התשכ"ג-1963, מציין גלובס. חוק זה, שחוקק במקור בשנת 1963, הורחב לחול על יהודה ושומרון.
בשנת 1971 נחקק הצו בדבר חוק השימוש והחזקה (תצרוף) של האישיות המשפטית בנכסי דלא ניידי, שהעניק למפקד המנהל האזרחי סמכות לתת היתר עסקה לתאגיד רשום ביהודה ושומרון לבצע עסקאות מקרקעין ביהודה ושומרון, ללא הבחנה במוצא אתני של חבריו (קרקע פרטית).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כאשר יש שטחים שאינם תואמים את ההיתר, יכולה המעוצה לגבות 7 שנים ארנונה אחורה וכן לדרוש תשלום אגרות בניה על השטחים העודפים. לצערנו אין התיישנות לתקופה של 7 שנים....
המשך תשובה