ממתי הוחל חוק מס שבח על נכסים ביוש של ישראלים

התשובה קצת מורכבת:
חוק מס שבח על נכסים ביהודה ושומרון נכנס לתוקף ב-1 בינואר 2000, מכוח הוראה מפורשת בחוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה), התשכ"ג-1963, מציין גלובס. חוק זה, שחוקק במקור בשנת 1963, הורחב לחול על יהודה ושומרון.
בשנת 1971 נחקק הצו בדבר חוק השימוש והחזקה (תצרוף) של האישיות המשפטית בנכסי דלא ניידי, שהעניק למפקד המנהל האזרחי סמכות לתת היתר עסקה לתאגיד רשום ביהודה ושומרון לבצע עסקאות מקרקעין ביהודה ושומרון, ללא הבחנה במוצא אתני של חבריו (קרקע פרטית).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שותפות בקרקע ביו"ש, אינה שונה לעניין התנגדות לתוכנית מכל קרקע אחרת. ככל ואתם שותפים, אפשר לבחון גם את הכדאיות להליכי פירוק שיתוף. אך אין בשאלה מספיק נתונים כדי להשיב. נדרש ייעוץ פרטני במקרה הנל. בהצלח...
המשך תשובה