שלום, יש לי מגרש מעבר לקו הירוק עם אישורי בניה ויציקות עמודים מבטון וגם מקלט. ברצוני למכור את הנכס כמו שהוא אך הקונה רוצה לדעת האם אפשר להוסיף קומה שנייה להגיש אישורים על תיקונים ולקבל אישורים חדשים בזמן ההקפאה? תודה

השאלה לא ברורה לגמרי, בכל מקרה ניתן להגיש בקשה להיתר בניה (תוספת בניה). לא ברור מה עניין ההקפאה בשאלה. ניתן למכור לפני ההיתר או אחריו (יש לעניין משמעות מיסויית). ממליץ ליצוק קשר עם עו"ד לייעוץ פרטני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כלל בעסקאות רגילות ביהודה ושומרון חלים אותם מיסים כמו בישראל. אם מדובר בקרקע פרטית הרשומה בטאבו ביו"ש, יש אגרה נוספת לתשלום אשר מתקזז ת מהתשלום שכבר שולם במס רכישה הרגיל. ...
המשך תשובה