שלום, יש לי מגרש מעבר לקו הירוק עם אישורי בניה ויציקות עמודים מבטון וגם מקלט. ברצוני למכור את הנכס כמו שהוא אך הקונה רוצה לדעת האם אפשר להוסיף קומה שנייה להגיש אישורים על תיקונים ולקבל אישורים חדשים בזמן ההקפאה? תודה

השאלה לא ברורה לגמרי, בכל מקרה ניתן להגיש בקשה להיתר בניה (תוספת בניה). לא ברור מה עניין ההקפאה בשאלה. ניתן למכור לפני ההיתר או אחריו (יש לעניין משמעות מיסויית). ממליץ ליצוק קשר עם עו"ד לייעוץ פרטני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניתן לבדוק את צו הארנונה בכל מועצה אזורית או מקומית. ככלל \ה נכון, אבל זה תלוי במקומות. הכל שאלה של השוואה לאיזה אזור בארץ. מי שמחפש נכס להשקעה או למגורים, הקרטריונים אינם דווקא ארנונה וניתן לחסוך בדב...
המשך תשובה