שלום רב אני ביקשתי להתקבל ליישוב בגוש עציון ובמסגרת הליך הקבלה היישוב שלח אותי לאבחון במכון אבחון לפי התקנון של רשות מקרקעי ישראל (דגשים לדרך עבודתן של ועדות קבלה ליישובים קהילתיים סעיף 10) ההפניה למכון אמורה להתבצע ע"י הועדה אזורית בלבדכדי למנוע אפליה פסולה בפועל ככשאלתי את המכון אמרו לי שיש להם קשר רק עם היישוב ולא עם הועדה אזורית וגם אמרו לי שבכל היישובים בגוש עציון זה כך ולא כפי הוראות התקנון האם זה הליך תקין ואם לא אצל מי צריך להתלונן על כך ועדות השגות אמרו לי שהם אינם בית משפט ואין זה בסמכותם להתערב

יש לפנות אל ועדת השגות. תפקידה לבצע את הפיקוח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון כל הבנקים מעניקים הלוואת משכנתא ביהודה ושומרון. בכל מקרה, כדאי להתייעץ עם יועץ משכנתאות שיש לו ניסיון במתן משכנתאות ביהודה ושומרון. יש בנקים שמעמידים תנאים קשוחים יותר, וזה גם תלוי במרשם הזכוי...
המשך תשובה