שלום, קראתי שחוק הפרגולות החל מינואר השנה תופס גם ביהודה ושומרון. האם כך הדבר ? האם זה אומר שהרשות לא יכולה לדרוש היטלי בניה (אגרת מבני ציבור, היטל סלילה, היטל תיעול) על בנית פרגולה? תודה

מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, חתם על צו אלוף, המחיל את "רפורמת הפרגולות" גם ביהודה ושומרון.
ארבע שנים לאחר שהרפורמה נכנסה לתוקף בישראל, כעת יכולים גם אזרחי ישראל תושבי יהודה ושומרון ליהנות מהחוק.
משמעותו של החוק הוא פישוט הליכים והפחתה משמעותית של הבירוקרטיה בתחום התכנון והבנייה בארץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. בין אם מדובר על אדמות מדינה או אדמה פרטיצ, ניתן לקבל משכנצא בכל הבנקים רק שהתנאים שונים. בעזקה ביו"ש קח רק עורך דין מומחה לאיו"ש ...
המשך תשובה