אני שוכר דירה ביישוב המקיים ועדת קבלה. בדקתי לפי החוק מכיוון שאני שוכר דירה לתקופה שאינה עוברת את ה-5 שנים, אני לא חייב לעבור הליך של ועדת קבלה. המזכירות של היישוב נתנה הוראה למועצה דתית לחסום לי את האפשרות של המנוי למקווה גברים. האם זה חוקי ואם לא את מי אני אמור לתבוע? תודה

על פניו נראה כי הדבר נעשה שלא כדין. ניתן לפנות בעתירה מנהלית / תביעה אזרחית כנגד הישוב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום וברכה, מומלץ כמובן להכניס סעף מתאים בהסכם הרכישה. אחריות המוכר להמציא את הדירה תקינה כפי שהייתה ביום החתימה בלי קשר לשוכרים. מציע לשמור כסף בנאמנות. אם צריכים ייצוג, דברו איתי ...
המשך תשובה