שלום רב, כמה אחוז שכנים צריכים לחתום לתוספת עליית גג בגג משותף ביהודה ושומרון? תודה

סוגיית בניה ברכוש משותף ביו"ש היא אחת הסוגיות המורכבות שיש, כיוון שאין חוק בתים משותפים והיא תלויה בגדול בשני מרכיבים:
א. הסכם שיתוף ככל וקיים שבד"כ יקבע גם את הרוב הדרוש.
ב. התב"ע החלה ודרישות של הוועדה לתכנון ובניה הרלוונטית.
יש לבחון כל מקרה לגופו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מרגע שבו הפרגולה מכוסה היא חייבת לפי דיני הארנונה בתשלום. אם יש תוספת בניה, אכן יכולה המועצה לחייב באותה הזדמנות אגרות בניה גם על הפרגולה המכוסה....
המשך תשובה