בס"ד שלום, לפני כשלושים שנה רכשו הורי קרקע באיזור בנימין. ברשותי הארכיב המקורי בו גודל הקרקע שרכשו הורי הוא 525 מ"ר לאחרונה הזמנו מודד רשמי והמועצה אישרה לנו רק 494 מ"ר ששייכים לנו. ועוד 5 מ"ר על מדרכה ציבורית. (השאר לפי הארכיב המקורי נעלמו לשכנים. המועצה טוענת שהחליטה לעשות דברים בצורה מסודרת וזה גודל השטח שלנו עכשיו. האם הם רשאים לעשות כך? תודה

שלום רב. לצורך מענה ממוקד יש לבחון מי הקצה את הקרקע, האם מדובר בקרקע פרטית או קרקע של המדינה, האם יש תמיכה של התב"ע בזכויות שנמכרו וכו'.
תשובה רצינית מצריכה פגישה עם הלקוח החומר. מוזמנת להיפגש עמנו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נתנאל שלום רב, רוב הקרקעות ביהודה ושומרון בישובים ובערים שייכות למדינה, ולכן ברוב המקרים זה לא קיים, אלא שכיוון שיש מקומות בהם יש אדמות פרטיות (בדיוק כמו בשאר שטחי המדינה), שנרכשו על ידי יהודים, וחל...
המשך תשובה