הי, האם נוכל לקבל היתר בניה לתמ"א 38 אף שאנחנו מצויים בתחומי יהודה ושומרון? האם חוק המקרקעין תקף גם על קרקעות אלה?

שלום רב,
תנאי לכניסה להוראות תמ"א 38 מבנה שקיבל היתר בנייה לפני 01/01/1980 ומהנדס קונסטרוקציה קבע שהבניין דרוש לחיזוק
במידה שהבניין שלכם עומד בתנאיים אלה אתם יכולים לבצע תמ"א
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רישום מסודר של העברת הזכויות במנהל האזרחי מחולק לשני שלבים. שלב ראשון הודעה על העסקה עצמה (טופס יעודי) אותו אדר לשלוח בדואר רשום (ואפילו בפקס, למרות שפחות מומלץ). אין תשלום. השלב השני- לאחר קבלת שטרות...
המשך תשובה