שלום.האם נדרש חוזה התיישבות [הסוכנות היהודית]בכל הארץ או רק ביהודה ושומרון?תודה

שלום לפונה. כדי להיות בעלים של קרקע/בית הרשום החטיבה להתיישבות, חובה לחתום (בין היתר) על הסכם בר רשות עם החטיבה. ההליך של רשיום הזכויות בחטיבה להתיישבות (הסוכנות היהודית) שונה מרישום זכויות רגיל בטאבו (ולעיתים יש שילוב עם חברה משכנת), ולכן כדאי מאוד להתייעץ באופן ספציפי על כל עסקה עם עו"ד למקרקעין המתמחה בעסקאות עם החטיבה.
לעוד מידע ניתן לפנות לאתר החטיבה להתיישבות באינטרנט.
ניתן להתייעץ איתי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככלל מס רכישה ומס שבח חלים על תושבי יו"ש בדיוק כמו בכל הארץ, אלא שחלק מסוגי העסקאות יכולים לקבל פטור (למשל מס רכישה) במקרים מסויימים או התייחסות לרכישת קרקע ולא כדירה. העניין תלוי בהגדרת העסקה ולכן מצ...
המשך תשובה