שלום בדירה מקבלן באזור בית אל, רוצים לעשות פרצלציה ולרשום את הקרקע על שמנו... איך מבצעים את זה? האם זו חובתו של הקבלן או הרוכשים? תודה

שלום. ראשית יש לברר באיזה מרשם נמצאת הדירה /הקרקע. שנית, פרצלאציה רישומית שונה מהפרצלאציה שאת מכירה במרשם הבתים משותפים במדינת ישראל. כי אין (עדיין) חוק בתים משותפים ביו"ש. ולכן כדי לענות על השאלה צריך הרבה מאוד פרטים שחסרים בשאלה. ניתן להתייעץ איתי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. בהנחה שדירתכם בבני ברק היא דירתכם היחידה, ובהנחה כי הדירה שתרכשו ביהודה ושומרון תהיה בעת הרכישה דירה יחידה (ועד לגובה של 1,696,750( יהיה פטור מוחלט, מעל זה 3.5% מס רכישה על הייתרה יד לגובה ש...
המשך תשובה