שלום בדירה מקבלן באזור בית אל, רוצים לעשות פרצלציה ולרשום את הקרקע על שמנו... איך מבצעים את זה? האם זו חובתו של הקבלן או הרוכשים? תודה

שלום. ראשית יש לברר באיזה מרשם נמצאת הדירה /הקרקע. שנית, פרצלאציה רישומית שונה מהפרצלאציה שאת מכירה במרשם הבתים משותפים במדינת ישראל. כי אין (עדיין) חוק בתים משותפים ביו"ש. ולכן כדי לענות על השאלה צריך הרבה מאוד פרטים שחסרים בשאלה. ניתן להתייעץ איתי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התי שלום. העברה ללא תמורה הינה עסקה במקרקעין לכל דבר ועניין ומחייבת דיווח לרשות המיסים לחטיבה להתיישבות (במקרה של עטרת). להעברה ללא תמורה לקרוב יש פטור ממס שבח והרבה במס רכישה. יש לשים לב שהגדרת ק...
המשך תשובה