שלום רב האם בוועדת קבלה ליישוב ניתן לפנות ישירות לוועדת קבלה ? אני מנסה להתקבל ליישוב ביו"ש ניסיתי לפנות ישירות לועדת קבלה וסורבתי פניתי לחטיבה להתיישבותי ואמרו לי שזה המדיניות לא לתת לפנות לועדת קבלה מבלי לעבור ועדת היכרות האם זה תקין או שיש לי זכות לפנות ישירות לועדת קבלה ?

כן, זה תקין. לאחר המפגש עם ועדת ההכרות ו/או ועדת הקליטה הישובית תופנה לועדת קליטה אזורית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, במצב בו ירשת נכס שלא אתה בנית, ספק אם בפן הפלילי יפעלו נגדך אישית שהרי לא אתה בצעת בפועל את העברה של בניה ללא קבלת היתר, וגם סביר כי מדובר בעברה שהתיישנה, אלא שהבעיה היא שלרשות יש זכות שלא ל...
המשך תשובה