שלום רב האם בוועדת קבלה ליישוב ניתן לפנות ישירות לוועדת קבלה ? אני מנסה להתקבל ליישוב ביו"ש ניסיתי לפנות ישירות לועדת קבלה וסורבתי פניתי לחטיבה להתיישבותי ואמרו לי שזה המדיניות לא לתת לפנות לועדת קבלה מבלי לעבור ועדת היכרות האם זה תקין או שיש לי זכות לפנות ישירות לועדת קבלה ?

כן, זה תקין. לאחר המפגש עם ועדת ההכרות ו/או ועדת הקליטה הישובית תופנה לועדת קליטה אזורית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המרשם הינו סודי ולכן רק בעל המקרקעין או אדם עם ייפוי כח ממנו, יוכל לקבלו במנהל. מוזמן ליצור קשר להסבר מפורט יותר דרך המספר שלי בעמוד שלי באתר ...
המשך תשובה