שלום אני ואחי קנינו מגרש לבנייה לפני 20 שנה מאחר והיה בעיות משפטיות לא היה אפשר לבנות ורק לפני 13 שנה אני בניתי לבד בית לאחר שנתתי לאחי סכום כסף לקנות את החלק ממנו ויש על זה חוזה שהוא קיבל כסף על המגרש נכון להיום הנכס כתוב על שם שנינו ורציתי לבדוק איך אני מוציא את השם שלו הנכס רשום באריאל תודה

מדובר על עסקה, ולכן אתם צריכים עורך דין שידווח על העסקה בדיעבד ויש לזה השלכות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, שאלתל שאלה חשובה והאמת היא שהתשובה עליה מתאימה יותר לכתיבת מאמר (נתת לי רעיון חשוב), ובכל זאת אענה לך בקצרה ואם תרצי יותר מידע, אני כמובן ממליץ לך להתקשר עם עורך דין שזה תחום התמחותו, כדי לקד...
המשך תשובה