מצאתי נכס שברצוני לרכוש באיזור יהודה ושומרון, בדקתי היתר בנייה אומנם שהגעתי לבדוק את התב"ע גיליתי שחסרה שם חתימה של שר הביטחון. האם ניתן לרכוש נכס שכזה?

לא ייתכן כי התב"ע בתוקף ללא חתימה. אני מניח שיש לבקש את התב"ע המקורית ושם תוכל למצוא את החתימה של שר הביטחון או המוסמך לחתום בשמו.
אם תרצה בדיקה פרטנית פנה אלי לעזרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נכון להיום התשובה שלילית. לא ניתן לרשום על אותו תא משפחתי בישובים הכפריים וכן במקומות בהם הקרקע ניתנה בעלות מסובסדת /ללא עלות, לרשום מגרש נוסף על שם אותו תא משפחתי. יש כמובן חלופות שאפשר לחשוב עליהם, ...
המשך תשובה