שלום לך. אני רוצה להרחיב את הבית הפרטי של בכרמי צור לקומה נוספת ולהוסיף מרפסת. לאן צריך לפנות להיתרי הבנייה. למי צריך לדווח? כמה זמן לוקח לקבל היתרים?

שלום. כמו בכל מקום אחר יש לפנות לאדריכל/ית ולהגיש בקשה להיתר לקומה השנייה. (למרפסת/פרגולה בלבד ניתן לקבל בהליך מזורז). בכל מקרה זמן הטיפול תלוי בזריזות האדריכל ובעומס במועצה. לרוב זה לוקח 3-4 חודשים כל התהליך. מציע להתקשר עם אדריכל שיסביר את כל התהליך. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. ראשית יש לברר באיזה מרשם נמצאת הדירה /הקרקע. שנית, פרצלאציה רישומית שונה מהפרצלאציה שאת מכירה במרשם הבתים משותפים במדינת ישראל. כי אין (עדיין) חוק בתים משותפים ביו"ש. ולכן כדי לענות על השאלה צר...
המשך תשובה