שלום, אני גר ביישוב באיו"ש. האם אני צריך היתר בנייה כדי לבנות פרגולה במרפסת? אם כן - זה מסובך, או שאפשר לנסות להגיש בקשה להיתר לבד? תודה רבה!

מומלץ מאוד להיעזר בשירותיו של אדריכל לאור דרישות הרשויות. הנושא רחב מידי בשביל תשובה בפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המועצות המקומיות ביהודה ושומרון אינן נוהגות לגבות היטל או מס כלשהו בעבור השבחה שנעשתה עקב אישור תכנית, הקלה, או שימוש חורג. הסיבה לכך נעוצה בעובדה, שחוק התכנון והבניה והתוספת השלישית אינם מוחלים על אז...
המשך תשובה