שלום, אני גר ביישוב באיו"ש. האם אני צריך היתר בנייה כדי לבנות פרגולה במרפסת? אם כן - זה מסובך, או שאפשר לנסות להגיש בקשה להיתר לבד? תודה רבה!

מומלץ מאוד להיעזר בשירותיו של אדריכל לאור דרישות הרשויות. הנושא רחב מידי בשביל תשובה בפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. ראשית יש לבדוק האם מדובר בחברה ישראלית או בחברה ירדנית. לאחר מכן יש אפשרות לפנות לאותו מרשם חברות ולקבל את המידע המבוקש. במקרה של חברה, החברה עצמה מחזיקה בקרקע או במילים אחרות, בעלי החברה מח...
המשך תשובה