שלום, אני בהליך רכישה של דירה ביו"ש ואני מעוניין לבצע רישום של העברת הזכויות. הבנתי שצריך לבצע רישום מכר במנהל האזרחי. ניתן לשלוח את הבקשה בדואר? כמה עולה הרישום? וכמה זמן בדרך כלל לוקח עד סיום הפרוצדורה? תודה

שלום,
ככל והנכס רשום במנהל אכן העברת הזכויות תתקיים בו, ועם זאת יש לבדוק שאכן הנכס רשום שם, כי לא כל הנכסים רשומים במנהל.
ניתן לשלוח כל מסמך בדואר אך מאוד לא מומלץ כיוון שניתן היום לרשום באמצעות כרטיס חכם של עו"ד וזה הליך בטוח יותר ומהיר יותר
בכלל, לא כדאי לקיים עסקת מקרקעין ללא ליווי של עו"ד, קל וחומר בעסקת מקרקעין ביו"ש.
עלויות הרישום תלויות כמובן בסוג המרשם ובשאלה אם יש או אין משכנתא
רישום לוקח בין מספר ימים למספר שבועות תלוי בנסיבות
חוזר וממליץ לקיים עסקה כזו רק עם עו"ד
לפרטים ושאלות תוכל לחייג למספר שנמצא בעמוד שלי באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הבדל במיסוי מקרקעין לדירה שניה או שלישית ביהודה ושומרון או בשאר חלקי הארץ, על אף האמור לעיל, ישנה דרך לבצע תכנון מס בנושא, במידה ומדבר ברכישת דירה על ידי הסכם שירותי בניה. לפרטים מוזמן לנות למש...
המשך תשובה