שהיי אנחנו מתעניינים בדירה שנמצאת בשטח ששייך לחטיבה להתיישבות. אנחנו רוצים לבדוק את הרישום של הדירה בחטיבה, איך מקבלים אישור מהם לקבלת המידע הזה? זה כרוך בתשלום אגרה?

שלום. על בעל הזכויות לשלם אגרה (לינק באתר החטיבה), ותוכלו לקבל אישור זכויות. מאוד פשוט. בהצלחה!
אם זקוקים לעזרה ולייעוץ מוזמנים להתקשר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תנאי לכניסה להוראות תמ"א 38 מבנה שקיבל היתר בנייה לפני 01/01/1980 ומהנדס קונסטרוקציה קבע שהבניין דרוש לחיזוק במידה שהבניין שלכם עומד בתנאיים אלה אתם יכולים לבצע תמ"א...
המשך תשובה