איך מבצעים רישום של העברת הנכס לידיים חדשות? הבנתי שהרישום צריך להיות בטאבו אריאל. מה זה אומר? האם האגרה תהיה נמוכה יותר אם אני לוקח משכנתא לצורך הרכישה? תודה רבה

אליעזר שלום רב,
ככלל אני מציע לא לבצע העברת זכויות / הסכם מכר/רכישה ללא מעורבות של עורך דין שלוקח אחריות על כל העסקה, הדיווח לרשות המיסים, רישום המשכנתא וכמובן רישום הזכויות.
לשאלתך- הרישום בטאבו אריאל דומה מאוד לרישום בלשכת רישום מקרקעין 'רגילה' מבחינת הדרישות להעברת הזכויות, הטפסים מעט שונים, האגרה שונה (לא יותר זולה).
אשמח לסייע
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין שום מניעה להעביר את הדירה במתנה ברשויות המס לפני קבלת טופס 4. גם אם הרישום בלשכת הרישום ימתין, זה לא משנה דבר. מה שקובע זה יום הדיווח למיסוי מקרקעין. אם לא ברור, מוזמנים לשוחח איתי ואשמח לסייע ...
המשך תשובה