קנינו בית דו משפחתי ביו"ש לפני 15 שנה. כעת, בזמן שאנו מבקשים להעביר זכויות, מתברר "שישנם שטחים שאינם תואמים את ההיתר", והמועצה מבקשת לשלם אגרת בניה ומבנה צבור על ה-50 מ"ר הנוספים. לציין, שכך קנינו את הבית. האם אין התיישנות? תודה

כאשר יש שטחים שאינם תואמים את ההיתר, יכולה המעוצה לגבות 7 שנים ארנונה אחורה וכן לדרוש תשלום אגרות בניה על השטחים העודפים. לצערנו אין התיישנות לתקופה של 7 שנים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. השאלה מאוד רחבה ולכן אענה בכלליות. ראשית יש לבחון את הזכויות עצמן (היכן הקרקע ובאיזה מרשום, אם בכלל רשומה). אם מדובר באדמה פרטית יש לבקש נסח מקרקעין. אם הקרקע לא רשומה, יש צורך בהליך רישום רא...
המשך תשובה