קנינו בית דו משפחתי ביו"ש לפני 15 שנה. כעת, בזמן שאנו מבקשים להעביר זכויות, מתברר "שישנם שטחים שאינם תואמים את ההיתר", והמועצה מבקשת לשלם אגרת בניה ומבנה צבור על ה-50 מ"ר הנוספים. לציין, שכך קנינו את הבית. האם אין התיישנות? תודה

כאשר יש שטחים שאינם תואמים את ההיתר, יכולה המעוצה לגבות 7 שנים ארנונה אחורה וכן לדרוש תשלום אגרות בניה על השטחים העודפים. לצערנו אין התיישנות לתקופה של 7 שנים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. התשובה תלויה כמובן בשאלה היכן המקרקעין רשומים. אם מדובר במקרקעין בישובים כפריים יש לשלם אגאה לחטיבה להתיישבות באתר. אם מדובר במנהל- יש לפנות למנהל (אם אתם בעלים זה ללא תשלום). אם מדובר בחברה ...
המשך תשובה