שלום מדובר בנכס שרשום בטאבו הירדני, צריך לעשות רישום מקביל בחטיבה להתיישבות? איך אפשר לדעת שהשטר שמעבירים לי הוא אכן אמיתי ולא מפוברק? איך אפשר לרכוש את הנכס ולהיות בטוחים? תודה רבה

שלום רב. למיטב ידיעתי וניסיוני, אין דבר כזה 'רישום מקביל' של נכס הרשום בטאבו הירדני, המצריך רישום מקביל בחטיבה להתיישבות. אלו מרשמים נפרדים.
איני יודע מי נתן לך את המידע הזה. בכל מקרה אתה מוזמן ליצור עמי קשר ואנסה בשמחה לסייע-
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חיוב רטרואקטיבי תלוי בפן המשפטי עליו מסתמך הישוב בדרישתו. קשה לתת תשובה חד משמעית מבלי להכיר את כל הפרטים. ככלל, הצו הצבאי המאפשר גביית תשלום כזה הוחל ביהודה ושומרון, וחל על כל דייר ודייר (כולל שוכר...
המשך תשובה