באישור זכיות במינהל כתוב שיש לדייר בקומה עליונה 36 מר מוצמדים לדירתו, טוען הדייר בקומה עליונה שבחוזה עם הקבלן מסומן כל הגג . מה גובר על מה?

המרשם ברמ"י הוא הקובע. ככל ויש סתירה בין החוזה עם הקבלן לרשום ברמ"י, על הקונה לפנות לקבלן ו/או להגיש תביעה לתיקון המרשם כנגד רמ"י.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן קיים איור למכור עד חלוף 5 שנים ממועד ההקצאה. יש מקרים חריגים שניתן לעקוף את האיסור- גירושין, פירוק שיתוף, נכות שמצריכה מכיר לשם קניה וכו`. לא מדובר על רשימה סגורה, וכל בקשה כזו יש להגיש לחטיבה, רצ...
המשך תשובה