תושב חוץ שקונה באיו"ש האם חוק המקרקעין תוקן למצב שבו הוא משלם מס רכישה כמו תושב חוץ שקונה בארץ?

תושב חו"ל הקונה מקרקעין ביו"ש אינו משלם מס רכישה בהתאם לסעיף 16 א. אם המקרקעין נרכשים בטאבו אריאל, אזי ישלם 5% אגרת רישום. נכון להיום האגרה אינה מחויבת בחטיבה להתיישבות ובמנהל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הנושא נידון בבג"צ לעניין כספים אסורים וכספים מותרים. על מנת להשיב על השאלה באופן מדויק יש לקבל פרטים נוספים ואותם יש לבחון- כדון היכן הישוב, האם יש השתתפות של משרד הבינוי בתשתיות ובאיזה גובה? האם הסכו...
המשך תשובה