תושב חוץ שקונה באיו"ש האם חוק המקרקעין תוקן למצב שבו הוא משלם מס רכישה כמו תושב חוץ שקונה בארץ?

תושב חו"ל הקונה מקרקעין ביו"ש אינו משלם מס רכישה בהתאם לסעיף 16 א. אם המקרקעין נרכשים בטאבו אריאל, אזי ישלם 5% אגרת רישום. נכון להיום האגרה אינה מחויבת בחטיבה להתיישבות ובמנהל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בכל השקעה יש מרכיב של סיכון. מומלץ בכל השקעה לוודא שיש עורך דין שנאמן לכסף, ותנאי ההלוואה מבטיחים בטוחות על ההשקעה. אם אפשר לרשום משכנתה או משכון עלה קרקע כדאי, או לבקש חלופות אחרות של בטוחות מעורך די...
המשך תשובה