שלום, אם אנחנו רוכשים דירה באריאל ומרחיבים אותה, האם עיריית אריאל תגבה היטל השבחה? יש הטבות מיסים על מקרקעין באזורי יו"ש? תודה רבה!

ככלל אין העיריות והמועצות ביהודה ושומרון נוהגות לגבות היטל השבחה ועם זאת מומלץ לבדוק זאת היטב לפני כל מכירה. אין הטבת מיסים על מקרקעין ביו"ש. בהצלחה רבה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ביו"ש, אם לא מדובר בקרקע פרטית, שרשומה בטאבו ביוט"ש, המרשם יהיה או בחטיבה לתהיישבות (ישובים כפריים) או במהנל איו"ש בבית אל ו/או בחברות משכנות. ככל ואתם רוככשים מבעל זכות (להבדיל מהקצרה ראשונה) יש לבקש...
המשך תשובה