הי, כיצד משלמים את האגרה כדי לקבל זכויות על דירה שרכשנו בתחומי יו"ש? תודה.

שלום רב. התשובה תלויה כמובן בשאלה היכן המקרקעין רשומים. אם מדובר במקרקעין בישובים כפריים יש לשלם אגאה לחטיבה להתיישבות באתר. אם מדובר במנהל- יש לפנות למנהל (אם אתם בעלים זה ללא תשלום). אם מדובר בחברה משכנת- לפנות אליה ולקבל ממנה את הנוהל שם מצויין גם התשלום הנ"ל. אם מדובר בלשכת רישום מקרקעין (טאבו ידרני), התשלום הינו באתר אבל רק הבעלים יקבל את המבוקש (המרשם חסוי).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלמוג, בוודאי שניתן לקבל משכנתה ביהודה ושומרון בכל הבנקים בישראל. יתרה מכך יש להם חובה לתת משכנתאות, ואף לאחרונה הוגשה תביעה ייצגית נגד בנק הפועלים אשר סרב למחזר משכנתה באחד הישובים ביהודה ו...
המשך תשובה