שלום, רוכשים נכס שרשום בטיבה להתיישבות. רוצים לרשום הערת אזהרה על הנכס עד שהעברת הזכויות אלינו תושלם. איך אפשר לעשות את זה בפועל? אשמח לעצה,

שלום, כרוכשים נכס שרשום בחטיבה להתיישבות אפשר לרשום הערת אזהרה על פי טופס 8 שנמצא בחטיבה (מצריך אימות חתימה של עורך דין). אשמח לסייע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. באופן כללי, נכון לדין החל ביהודה ושומרון, לא ניתן לישראל ("זר" בהתאם לדין החל) לרכוש קרקע ולבצע רישום ראשון על שם אדם פרטי ולכן הרכישה מתבצעת עם ידי החברה ועל שמה. לאחר כמן ניתן למכור ליחידי...
המשך תשובה