שלום, רוכשים נכס שרשום בטיבה להתיישבות. רוצים לרשום הערת אזהרה על הנכס עד שהעברת הזכויות אלינו תושלם. איך אפשר לעשות את זה בפועל? אשמח לעצה,

שלום, כרוכשים נכס שרשום בחטיבה להתיישבות אפשר לרשום הערת אזהרה על פי טופס 8 שנמצא בחטיבה (מצריך אימות חתימה של עורך דין). אשמח לסייע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. בהנחה שדירתכם בבני ברק היא דירתכם היחידה, ובהנחה כי הדירה שתרכשו ביהודה ושומרון תהיה בעת הרכישה דירה יחידה (ועד לגובה של 1,696,750( יהיה פטור מוחלט, מעל זה 3.5% מס רכישה על הייתרה יד לגובה ש...
המשך תשובה