שלום, רוכשים נכס שרשום בטיבה להתיישבות. רוצים לרשום הערת אזהרה על הנכס עד שהעברת הזכויות אלינו תושלם. איך אפשר לעשות את זה בפועל? אשמח לעצה,

שלום, כרוכשים נכס שרשום בחטיבה להתיישבות אפשר לרשום הערת אזהרה על פי טופס 8 שנמצא בחטיבה (מצריך אימות חתימה של עורך דין). אשמח לסייע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית כדי לבדוק מי טיפל בכם במכירה ולוודא מדוע הטיפול לא הסתיים. שנית, ניתן להביא הוכחה מרשות המיסים (בהנחה שיש דיווח מסודר על העסקה), אפשר להביא הוכחה מהעירייה/מועצה מקומית וכו`. ניתן להביא תצהיר מהק...
המשך תשובה