אני מעוניין לרכוש נכס ביהודה ושומרון. רציתי לדעת מה השוני בתהליך הרכישה מנדל"ן שרשום בלשכת רישום המקרעקעין?

ראשית אני מציע לעיין בתשובות קודמות שניתנו פה בהרחבה. ככלל התשובה תלויה במרשם בו רשומה הקרקע, סוג הקרקע (פרטית או קרקע מדינה) ולכן ההליכים מעט שונים.
מבחינת זוגית המיסים ככלל זה זהה (למעט מספר חריגים)
ועם זאת עסקה במקרקעין ביו"ש לעיין היא במקרקעין לא מוסדרים ולכן כדאי להיזהר ולעשות עסקה רק עם עו"ד שזה תחום ההתמחות שלו
מוזמן לפנות בשמחה להתייעצות , המספר שלי מצויין בעמוד שלי באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. ככל ומדבור בהסכם חכירה, המשמעות היא שהנכס מנוהל ברמ"י (מנהל איו"ש). תבקש הסכם חכירה ואישור זכויות. לגבי סטאטוס הבניה אפשר לבדוק במועצה אזורית גוש עציון. אם צריך עזרה עבר לזה, דבר איתי ...
המשך תשובה