לפני 14 שנים אחותי קנתה דירה יחד עם בעלה. היא שילמה פי 3 ממנו מהירושה שהשאירו לה ההורים. בעלה מקבל קצבה חודשית ממשרד הביטחון אחרי שפרש לגמלאות מזה 4 שנים. האם בגירושים היא תוכל לטעון שמגיע לה יותר מהדירה או מהחלוקה הכוללת?
עומר שלום
לטעון היא תוכל , השאלה האם יש לה ראיות שתומכות את הטענות.
לייעוץ נוסף צור קשר בטלפון שמופיע באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אפרת פריימן
055-4532985
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
הי, זה לא ממש תחום המומחיות שלי אבל נראה שכן. גם אם לא תקבל כסף תהיה זכאית להנחות הנלוות להבטחת הכנסה, והן רבות. תכנס ל"מחשבון הבטחת הכנסה ותמלאו את הפרטים. ש.י.ל. יוכלו לעזור גם....
המשך תשובה