אמי ז"ל ילידת אוסטריה - וינה, קיבלה אזרחות אוסטרית על פי תיקון חוק האזרחות משנת 1993 ונשאה דרכון אוסטרי עדכני. היא ברחה מאוסטריה בשנת 1941 עם דרכון (Reisepass) נושא סמל הנשר וצלב קרס, דרך שבדיה והגיעה לישראל בגיל 17. ברשותי מסמך האזרחות שלה והדרכון הזה משנת 1941. האם אני זכאי לאזרחות אוסטרית?

נראה כי הנך זכאי לקבלת אזרחות אוסטרית לאור הרפורמה בחוק האזרחות האוסטרית שתיכנס לתוקפה ב-01 לספטמבר 2020.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה מתי הם היו תושבי אוסטריה ובאיזה נסיבות עזבו את המדינה. האם סבלו מרדיפה ע"י הנאצים ועוזריהן? האם עזבו המדינה לפני תאריך הקובע בשנת 1955? בכל אופן לקבלת תשובה מדויקת, אנא צור עימיע קשר טלפוני....
המשך תשובה