היי, אני כרגע חייל חובה, ועומד להתחיל שירות סדיר נוסף בצה"ל. רציתי לשאול האם יכולים לשלול לי את האזרחות האוסטרית בעקבות זאת? והאם יש הגבלה על מילואים- באם אני מגיע לחודשיים למילואים, האם עלולים לעשות לי בעיות?

אם טופלת לפי החוק הישן. האזרחות שלך נשללת עם חתימה על קבע.
אם טופלת לפי החוק החדש, האזרחות נשללת לתקופת השירות וניתן לחדש אותה לאחר מכן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כן, הוכחת מגורים בשנת 1939 מהווה בסיס טוב להגשת הבקשה ובתנאי שהיה אזרח של אחת מהמדינות שהיו שייכות לקיסרות האוסטרו הונגרית או היה חסר נתינות. למידע נוסף, אנא פנה אלי באפיק הפרטי, 054-7525243....
המשך תשובה