שלום. סבתא שלי ילידת אוסטריה כך לפחות אמרו לנו מאז ומתמיד אך אין לה שום מסמכים המוכיחים את הלידה. האם כדי שאני וההורים שלי נוכל להוציא דרכון אוסטרי נצטרך קודם לשחזר לה את תעודת הלידה?

עקרונית חייבים בתהליך למצוא את תעודת הלידה של הסבתא אולם זה לא תנאי הכרחי להגשת הבקשה לאזרחות עבור הצאצאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עליך להמציא מסמכים שמאמתים שהוריך היו אזרחים ו/או תושבי קבע אוסטריים (מספיק אחד מהם) ועזבו את המדינה ב-1938 וכן מסמכים שמראים את הקשר בניכם והסטטוס שלך (תעודת לידה, תעודות נישואין וגירושין, תעודות שינ...
המשך תשובה