שלום רב, אבקש לברר האם מגיע לי דרכון אוסטרי אבי נולד בוינה לאמא אוסטרית ואבא פולני, שניהם נרצחו ע"י הגרמנים במלחמת העולם השניה. לאבי לא היה מגיע אזרחות אוסטרית כי אביו הוא פולני ולא מספיק שאימו היתה אוסטרית. האם לדעתך החוק החדש משנה את הסיכויים? תודה מראש.

נראה כי אתה זכאי לאזרחות אוסטרית לפי החוק החדש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לפי החוק החדש צריך לבדוק באיזה נסיבות עזבה המשפחה את אוסטריה ובאיזה שנה. מכיוון שחסרים פרטים לא אוכל לתת תשובה וודאית למרות שברוב המקרים ניתן להסדיר האזרחות לפי החוק החדש וכך כנראה גם במקרה שלך....
המשך תשובה