אבי יליד אוסטריה וקיבל דרכון לפני מספר שנים. אבי נפטר. הדרכון שלו אצלי. האם אני ואחותי זכאים לקבל דרכון? תודה

לפי החוק החדש לא מספיק שאביך היה אזרח אוסטרי. נשאלת השאלה מתי אביך עזב את אוסטריה והאם עזב כתוצאה מרדיפה ע"י הנאצים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לפי החוק החדש צריך לבדוק באיזה נסיבות עזבה המשפחה את אוסטריה ובאיזה שנה. מכיוון שחסרים פרטים לא אוכל לתת תשובה וודאית למרות שברוב המקרים ניתן להסדיר האזרחות לפי החוק החדש וכך כנראה גם במקרה שלך....
המשך תשובה