שלום רב, סבא רבא מצד סבי וגם סבא רבא מצד סבתי, נולדו בבוקובינה. ראדאוץ וצ'רנוביץ, בהתאמה. במלחמת העולם הראשונה נלחמו עם אוסטריה בזמן שהמשפחה נאלצה לעבור לוינה. ב-1918 חזרו לראדאוץ ולצ'רנוביץ. עלו ארצה ב-1947. יש היתכנות לאזרחות אוסטרית?

לצערי, לא. היה על המשפחה לגור בגבולות אוסטריה המודרנית אחרי שנת 1933 כדי שתהיה זכאות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חייבים מסמכים של אביך בכל מקרה ובנוסף, לא בהכרח יש זכאות כי צריך להוכיח שסבא שלך ברח מאוסטריה בנסיבות של רדיפה....
המשך תשובה