סבי נולד באוסטריה ועזב אותה בשנות ה־30. ברצוני לדעת האם אני זכאי לקבלת אזרחות ודרכון אוסטרי מכוח תיקון החוק לצאצאי נרדפי הנאצים. אילו מסמכים עליי להציג לשלטונות באוסטריה, והאם יש צורך להגיש את הבקשה דרך הקונסוליה בארץ או ישירות מול הרשויות באוסטריה?

ככל הנראה יש זכאות במקרה שלך לקבלת אזרחות אוסטרית. לקבלת פרטים נוספים ומדויקים אנא פנה אלי בנייד 054-7525243.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה מתי הם היו תושבי אוסטריה ובאיזה נסיבות עזבו את המדינה. האם סבלו מרדיפה ע"י הנאצים ועוזריהן? האם עזבו המדינה לפני תאריך הקובע בשנת 1955? בכל אופן לקבלת תשובה מדויקת, אנא צור עימיע קשר טלפוני....
המשך תשובה