סבי נולד באוסטריה ועזב אותה בשנות ה־30. ברצוני לדעת האם אני זכאי לקבלת אזרחות ודרכון אוסטרי מכוח תיקון החוק לצאצאי נרדפי הנאצים. אילו מסמכים עליי להציג לשלטונות באוסטריה, והאם יש צורך להגיש את הבקשה דרך הקונסוליה בארץ או ישירות מול הרשויות באוסטריה?

ככל הנראה יש זכאות במקרה שלך לקבלת אזרחות אוסטרית. לקבלת פרטים נוספים ומדויקים אנא פנה אלי בנייד 054-7525243.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם הוריך היו אזרחי אוסטריה או תושבי אוסטריה ועזבו המדינה כתוצאה מרדיפת הנאצים - יש זכאות עבור הצאצאים שלהם לאזרחות אוסטרית. בבקשה שלך ציינת פרטים מועטים ולא ניתן להכריע האם המקרה שלך עומד בקריטריונים....
המשך תשובה