אני חווה ניכור הורי כמעט שנתיים. אני מבקשת לדעת את החוק בעניין, הכוונה בנושא כדי לפעול. תודה.
שלום איריס
ניתן להגיש תביעה לניכור הורי לבית המשפט לענייני משפחה ולדרוש חידוש קשר עם הילדים.
באפשרותך לתאם פגישת יעוץ שבה תוכלי לקבל את כל המידע הדרוש לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשרת ענבל כספי גאון
055-4532822
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, מצב כזה בהחלט מורכב שכן לא רק את שמת לב לעניין אלא גם הגרוש. אין ספק שמצב שכזה לא יכול להימשך ועל כן נדרש טיפול ועזרה. ככל שהעניין נמשך מוזמנת לפנות למשרדנו לקבלת ייעוץ פרטני....
המשך תשובה