אני ואשתי התגרשנו, הגירושין היו בשל בגידה שלי, הילדה יודעת את זה. אשתי בוכה בלי סוף והילדה לא רוצה כל קשר איתי כי היא יודעת את סיבת הפרידה. מה אפשר לעשות במצב כזה? תודה.
שלום רונן
ניתן לפעול במספר דרכים, השאלה היא בת כמה הילדה? עד כמה היא בוגרת?
אפשרות אחת היא לנהל שיחה משותפת של האמא הילדה ואתה ולנסות ולהסביר לילדה שהיחסים ביניכם שייכים לכם ואין לה קשר לזה.
אפשרות נוספת היא ללכת לטיפול משותף שלך עם הילדה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשרת ענבל כספי גאון
055-4532822
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, במענה לשאלתך, יש לבחון היטב האם מדובר על ניכור הורי שכן מצב זה עלול להרחיק לכת. מוזמנת לפנות למשרדנו לטפון שלמעלה מכאן ונוכל לסייע...
המשך תשובה