בתי בת ה-11.5 מסרבת קשר ולהגיע אליי בימי השהות שלי כבר שבוע והיא מקבלת "גב" מהאמא שלה לעוד שבוע נוסף ובהמשך להסתה ולניכור בשנים האחרונות. אני חושש שהבת תנתק קשר באופן מלא ושזה זמן קריטי לפעול. אשמח להתייעץ איתך בדחיפות
שלום דוד
כפי שרשמתי לך ראשית אני ממליצה על פניה לאם, במידה ולא יהיה שיתוף פעולה מצד האם ניתן לפנות לבית המשפט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשרת ענבל כספי גאון
055-4532822
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, יש לטפל בדחיפות שכן במקרים אלו ככל שהמצב ממשיך להיות כך, הוא עלול להישאר כך ואף להחמיר. משכך, יש לפנות לייעוץ פרטני על מנת לדעת כיצד לפעול. משרדנו מתמחה בתחום ניכור ההורי והנך מוזמן לפנות ב...
המשך תשובה