יש לי ילד בן 19, לא מעוניין להיות בקשר איתי מאז גיל 15 בגלל אמא שלו גרושתי שהסיתה אותו נגדי, וגם אמא שלה. המפגשים הלכו ופחתו ומאז הצבא כבר לא מדבר או מגיע בכלל. השאלה אם יש משהו משפטי שאני יכול לעשות.?
שלום אבירם
במידה ותרצה להגיש תביעה, לחידוש קשר, התביעה תהא כנגד הילד עצמו, מכיוון שהוא בוגר (מעל גיל 18)
לצערי אין דרך משפטית אחרת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשרת ענבל כספי גאון
055-4532822
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, יש לפנות באופן מיידי לעורך דין המכיר היטב את סוגיית הניכור ההורי. משרדנו מתמחה בניכור הורי והנך מוזמן לפנות לצורך מתן ייעוץ נרחב ומתן סיוע ראשוני....
המשך תשובה