שלום, שלחתי הודעה ראשונה על סחבת בנוגע לשני מקרי נזקי מים שהטיפול בהם נמשך ונמשך כבר 7 חודשים לערך. בסוף יוני 2026 יסתיים תוקף הביטוח לשנה האחרונה. האם אני יכולה עפ"י חוק לעבור לחב' ביטוח אחרת בזמן שהחברה הנוכחית עדיין לא סיימה לטפל בבעיות המים אצלי ואז אשמח לדעת מה יקרה: האם החברה הקודמת מחויבת מתוקף ההסכם שהיה בינינו לסיים את העבודות או שהחברה החדשה תסיים את התיקונים ואני אוכל לתבוע את החברה הקודמת על מחדליה? אודה למענה בהקדם. אני בקושי ישנה בלילה כי בעיה אחת נמצאת בשירותי הורים והשבוע פתחו את הצנרת ופירקו את האסלה. תודה רבה!!! לאה
