אני עובד רשות מקומית-התחלתי כפקח עירוני ועבדתי בתפקיד 10 שנים -ולא קיבלנו שום תוספת שכר כי העירייה טענה שאנחנו דור ב ולא זכאים לתוספות אולם התוספות שאני מדבר עליהם הם דמי שתייה(500 ש"ח כל חודש)ותוספת סיכון(200 ש"ח)ולפי דעתי עובד שטח אמור לקבל אותם כי הוא כל היום בשמש ומסתכן--עזבתי את התפקיד לפני שנתיים והתקדמתי לתפקיד משרדי אולם רציתי לדעת אם ניתן לתבוע את העירייה על התוספות הללו שמגיעים לי!!
שלום,
ניתן לתבוע זכויות גם לאחר סיום העבודה.
אתה מוזמן לפנות אליי להמשך ייעוץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
האם הסכום שמשולם בסופו של דבר כל חודש הוא לפי הסיכום?באופן עקרוני תלוש משכורת צריך לשקף את המציאות. אם הוא לא משקף אותה- יש לתקן אותו כך שהוא יהווה תמונת מראה של מה שקורה הלכה למעשה...
המשך תשובה