שלום, אני עו"ס בהוסטל לנפגעי נפש. בקרוב אנו נצא לטיול של 4 ימים בארץ. אני האחראי על הטיול (בתפקיד הבכיר בטיול), כלומר כל התיאום מול בית ההארחה, האטרקציות וההסעות וכו' חלים עליי 24 שעות. כולל השגחה עם צוות מדריכים על הדיירים שבאים איתנו. השאלה שלי היא כמה ואיך אם בכלל ניתן להעריך את השכר המגיע לי עבור ימים אלה? תודה, אופיר.
ממליץ לשבת עם המעסיק ולסכם את התנאים מראש
לא ציינת אם השכר הוא חודשי או שעתי
כדי לבדוק זאת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ממתי האישור? מה כתוב בו? זו שאלה כללית, מה זה "אין תוקף" יותר לאישור כזה? בקיצור יש המון שאלות משנה בשאלתך, נא לפרט יותר ואנסה להשיב. אגב- יש אפשרות לתקן את האישור או לעדכן אותו, אבל זו באמת עיצה כלל...
המשך תשובה