שלום לכולם. התחלתי לעבוד במקום חדש לפני כחודשיים (סוף דצמבר). האם אני כבר זכאי לקבל ימי חופש? במידה וכן, לכמה ימים אני זכאי עד כה? תודה.
אוריאל שלום,
בהחלט אתה זכאי לחופשה, בתיאום עם המעסיק כמובן כמו כל עובד.
יחד עם זאת, המעסיק הוא שיחליט כמה ימי חופשה אתה יכול לנצל, בהתאם לנוהג במקום העבודה וליחסי האמון בין הצדדים.
ניצול מועד החופשה בתיאום מול המעסיק, והוא זה שקובע אך קיימים ימי בחירה מיוחדים שנקבעו בחוק, שוב בתיאום מול המעסיק מראש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אדם זכאי לקבל עותק ממסמך שחותם עליו. אלא אם כן מדובר במסמך פנימי וסודי, אין אני רואה כל מניעה שיעבירו לך את המסמך עליו חתמת. ...
המשך תשובה