פוטרתי מעבודתי לפני שבוע.. קיבלתי את כל הזכויות.. לאחר כמה ימים מסתבר שלקוח שהיה לי טוען כי שילם בעבור חשבון שהיה לו כשלא שילם.. בעבודתי שפוטרתי ממנה מבקשים ממני לעבור פוליגרף.. האם נכון להסכים לכך או שעדיף ללכת לבית משפט?
אושרת שלום,
מציע לך לפנות לקבלת ייעוץ פרטני.
זה לא נושא שניתן להשיב לגביו או לייעץ לגביו על גבי פורום זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
השאלה אינה ברורה דיה. מעסיק רשאי לקזז ימי חופשה בהתאם לחוק חופשה שנתית ובעמידה בתנאים הקבועים שם. יחד עם זאת, ככל שנראה שבוצע קיזוז שלא כדין ולרבות במסגרת גמר חשבון, מומלץ לפנות לבדיקת הנושא. תשובה ...
המשך תשובה